• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Help met mijn verlanglijstje!
(07-10-2016, 03:09 PM)VonoxNL schreef: Hallo iedereen!

Zoals sommige van jullie weten, ben ik op 21 oktober jarig en word ik 20. Wat een oudje hé!

Nu weet ik nog niet zo goed wat er op mijn verlanglijstje moet komen te staan, dus ik dacht, misschien weten jullie iets leuks!
Dus kom maar op met die ideeën! Smile

Oke hou je van Harry Potter als je er van houd kun je die Film Fantastic Beasts op je verlang lijst zetten.

Of miniatuur Lord of the Rings poppetjes.

Reply
Een auto
~Mellon~

Reply
oh damian , ik was even vergeten CIV VI komt op onze verjaardag uit.
Ik krijg die als verjaardagscadeau van een vriend.
Je kan deze vragen? Als je nog nooit civ hebt gespeeld echt een aanrader!
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Een kaartje voor de DYTG ;p I dunno man een huge ventilator voor op je kamer als het zomer is. Seems legit! Zelf heb ik ook nog wel n kado voor je liggen whahaha

Reply
Eeerm, op mijn verjaardag heb ik een heel vet boek gekregen, ik weet het, je zei eerder dat je niet zo van lezen houd maar opzich staat hier niet heel veel tekst in. Het boek heet: 'An Atlas of Tolkien' en het is geschreven David Day (https://www.bol.com/nl/p/an-atlas-of-tol...ifications). Er word verteld over hoe Middle-Earth, haar landen en volken zijn ontstaan, het bied heel veel achtergrond informatie en staat vol met hele vette tekeningen. Dus misschien is dat een optie.
“Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement.
-J.R.R. Tolkien, in The Fellowship of the Ring

Reply
(09-10-2016, 03:11 PM)Ellis_d_w schreef: Eeerm, op mijn verjaardag heb ik een heel vet boek gekregen, ik weet het, je zei eerder dat je niet zo van lezen houd maar opzich staat hier niet heel veel tekst in. Het boek heet: 'An Atlas of Tolkien' en het is geschreven David Day (https://www.bol.com/nl/p/an-atlas-of-tol...ifications). Er word verteld over hoe Middle-Earth, haar landen en volken zijn ontstaan, het bied heel veel achtergrond informatie en staat vol met hele vette tekeningen. Dus misschien is dat een optie.

Ik second this. Zelf ook gelezen, ook aangeraden aan Swen die hem volgens mij ook sick vond. Ik vond het inderdaad niet eens een echt 'boek'; er staan best veel plaatjes in. Die plaatjes zijn overigens wel echt erg mooi.
Are you tolkien to me?

Reply
(09-10-2016, 02:43 PM)guusm15 schreef: Een kaartje voor de DYTG ;p I dunno man een huge ventilator voor op je kamer als het zomer is. Seems legit! Zelf heb ik ook nog wel n kado voor je liggen whahaha

Wait wut, een cadeau voor mij? TELL ME GUUS!

(09-10-2016, 03:11 PM)Ellis_d_w schreef: Eeerm, op mijn verjaardag heb ik een heel vet boek gekregen, ik weet het, je zei eerder dat je niet zo van lezen houd maar opzich staat hier niet heel veel tekst in. Het boek heet: 'An Atlas of Tolkien' en het is geschreven David Day (https://www.bol.com/nl/p/an-atlas-of-tol...ifications). Er word verteld over hoe Middle-Earth, haar landen en volken zijn ontstaan, het bied heel veel achtergrond informatie en staat vol met hele vette tekeningen. Dus misschien is dat een optie.

Damn dat ziet er indd ziek uit! Hoppa, die gooi ik op de verlanglijst ^^ thanks Ellis!
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
(09-10-2016, 03:36 PM)VonoxNL schreef:
(09-10-2016, 02:43 PM)guusm15 schreef: Een kaartje voor de DYTG ;p I dunno man een huge ventilator voor op je kamer als het zomer is. Seems legit! Zelf heb ik ook nog wel n kado voor je liggen whahaha

Chenk je gmail ;P
What are you tolkien about?

Reply
Een lavalamp! :p die vraag ik nu al 3 jaar achter elkaar nooit eentje gekregen :'(
-True courage is about knowing not when to take a live, but when to spare one.

[Afbeelding: 2jbnuqc.jpg]

(Mijn vader heeft géén zout fabriek!)

Reply
(09-10-2016, 03:36 PM)VonoxNL schreef:

Damn dat ziet er indd ziek uit! Hoppa, die gooi ik op de verlanglijst ^^ thanks Ellis!

Hey die atlas heb ik ook! Hij is ziek hoor maar ik vond er iets te veel text in staan voor een atlas tbh.

I dunno ik ga er een nachtje over slapen!
Swen Baggins

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)