• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Geschenken van Galadriel
Ik was gisteren terug lotr: fotr an het kijken en toen ze de geschenken kregen van galadriel dacht ik bij mezelf:
Wat zou ik willen van galadriel?
[Afbeelding: 17_elv.jpg]
Ik denk dat ik het recept van Lambas bread.
Dit geven ze blijkbaar bijna nooit vrij en zou heel erg handig zijn om te kunnen maken.

Wat zou jij vragen?
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Herinner me even, wat waren alle geschenken ook alweer?
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
(14-10-2016, 04:42 PM)VonoxNL schreef: Herinner me even, wat waren alle geschenken ook alweer?

Op basis van het boek kreeg aragorn een dagger, legolas een galadhrim bow, gimli 3 gouden haren van galadriel, sam elven rope, merry en pippin daggers, frodo het licht van earendil en borromir niets lol.
Swen Baggins

Reply
(16-10-2016, 09:11 AM)SwenJwz schreef: Op basis van het boek kreeg aragorn een dagger, legolas een galadhrim bow, gimli 3 gouden haren van galadriel, sam elven rope, merry en pippin daggers, frodo het licht van earendil en borromir niets lol.

Nou doe mij maar die galadhrim bow hoor!
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
(17-10-2016, 02:19 PM)VonoxNL schreef:
(16-10-2016, 09:11 AM)SwenJwz schreef: Op basis van het boek kreeg aragorn een dagger, legolas een galadhrim bow, gimli 3 gouden haren van galadriel, sam elven rope, merry en pippin daggers, frodo het licht van earendil en borromir niets lol.

Nou doe mij maar die galadhrim bow hoor!

Ik zou gaan voor de dagger van Aragorn! Die kan namelijk handig zijn in sommige situaties, en een bow ZONDER pijlen niet Tongue
Swen Baggins

Reply
Als ik uit die moest kiezen, zou ik de Elven Rope pakken

En als ik er een mocht verzinnen ehm...

Zo'n zieke speer van de Lotlorien Elves
-One does not simply walk into mordor-

-Boromir

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)