• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Leven in de brouwerij brengen.
Hallo allemaal!

Ik zat vandaag in de metro en dacht over wat ik kon doen vanavond. Ik vind het jammer dat er bijna niets meer op het forum gedaan wordt. Daarom dacht ik waarom maak ik geen nieuw topic aan om weer wat leven in de brouwerij te brengen!
Dus daarom mijn vraag: Hoe was jullie vakantie? Of heb je nu vakantie? Nog leuke dingen gedaan?

Groetjess,
SwenJwz
Swen Baggins

Reply
Ik heb zelf ook gemerkt dat er heel erg weinig activiteit is de laatste tijd.
Zelf probeer ik 1x per dag te kijken maar er staan vaak zelfs dan geen nieuwe berichten.
Ik vind dit jammer en wil heel erg graag weer wat leven in het forum.

Mijn vakantie is pas volgende week, ik kijker erg naar uit maar hij gaat ook helemaal volzitten.
Ik moet namelijk aan mijn GIP werken. Dit is een soort van technisch eindwerk.
Ik hoop dat het buiten dat wel leuk word, hoe was et bij jullie?
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Vakantie zit er allang op Wink Maar weekend is ook wel fijn hoor! Smile

Hopelijk word het forum weer wat drukker.

Reply
Mijn vakantie is al weer voorbij ben al weer een week naar school geweest maar mn vakantie was wel tof! Ben op vakantie geweest met een aantal vrienden!
[Afbeelding: sauron_signature_by_axel3200-d4j10jq.png]

Reply
Het is vrij normaal dat het forum nu wat rustiger is. In het begin was het natuurlijk allemaal nieuw en had iedereen wel iets te plaatsen. Straks rond en vooral na 1 december zal het forum weer lekker levendig worden!

De bedoeling was dat er eerst een hechte community opgebouwd zou worden hier, voordat PME begint. En volgens mij is dat aardig gelukt Smile
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
(02-11-2016, 09:58 AM)VonoxNL schreef: Het is vrij normaal dat het forum nu wat rustiger is. In het begin was het natuurlijk allemaal nieuw en had iedereen wel iets te plaatsen. Straks rond en vooral na 1 december zal het forum weer lekker levendig worden!

De bedoeling was dat er eerst een hechte community opgebouwd zou worden hier, voordat PME begint. En volgens mij is dat aardig gelukt Smile

Dat is inderdaad aardig gelukt! Ik kijk uit naar 1 december! Big Grin
Swen Baggins

Reply
(02-11-2016, 05:25 PM)SwenJwz schreef:
(02-11-2016, 09:58 AM)VonoxNL schreef: Het is vrij normaal dat het forum nu wat rustiger is. In het begin was het natuurlijk allemaal nieuw en had iedereen wel iets te plaatsen. Straks rond en vooral na 1 december zal het forum weer lekker levendig worden!

Dat is inderdaad aardig gelukt! Ik kijk uit naar 1 december! Big Grin

1 December, de dag dat je sociale leven dood ging xD
[Afbeelding: sauron_signature_by_axel3200-d4j10jq.png]

Reply
1 december alvast een eerder sinterklaas cadeautje

Reply
1 december , 12 dagen voor mijn examens dat ik me nog even kan geven
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Ik heb er de volle vertrouwen in dat dit weer zo levendig word zoals bij het begin ;P
-One does not simply walk into mordor-

-Boromir

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)