• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Server [WIN EEN INVITE!] Verzin skills voor de King of the Dead!
BOE!

Zo, daar was ik weer! Ik was even een tijdje stil op het forum, mede doordat ik het zelf erg druk had en ook nog op vakantie ben geweest. 

Maarrrr ik ben weer terug, en ben meteen begonnen aan het maken van de volgende raid: The City of the Dead!

De Raid Boss in deze dungeon zal natuurlijk de King of the Dead zijn. Kennen jullie hem nog?

[Afbeelding: 220?cb=20060730182224]

WIN EEN INVITE!

Je leest het goed, je kunt een invite winnen als je toffe skills bedenkt voor de King of the Dead! 
Denk bijvoorbeeld aan het spawnen van Guards die hem moeten verdedigen, het afvuren van skulls enzovoort.

Je ideeën moeten wel aan bepaalde eisen voldoen. Het moet:
  • Niet té gek/uitgebreid zijn.
  • Gerelateerd zijn aan het verhaal van de King of the Dead
  • Duidelijk uitgelegd zijn. Denk aan hoeveelheid damage, effecten, en hoe lang bepaalde skills moeten duren.
In totaal gaan er 3 invites uit, dus doe je best! Reageer alleen in dit topic om kans te maken op invites!
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
Succes jongens!
IGN Aledai
Quests PME
Gamer
[Afbeelding: yh5ByMv.gif]

Reply
Hier zijn enkele ideeën dat de boss zou kunnen doen.

-Als hij je slaat krijg je het wither effect voor een bepaalde tijd (vb. 2sec.).
-Hij kan teleporteren (verdwijnen en op een andere plaats verschijnen).
-Hij kan een korte tijd invulnerable worden (zoals de wither wanneer hij in de tweede fase zit.)
-Hij kan enkele ghosts spawnen, deze ghosts kunnen ook wat de King kan maar hebben veel minder health en doen minder damage.
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Hier zijn enkele ideeën voor de raid boss.

- Als de king of the dead je slaat krijg je een hunger effect.
- Als de king of the dead half hp is (of meer/minder) dan spawned hij guards en kan de king voor een tijdje niet meer gehit worden.
- De king kan soms arrows/skulls overal om zich heen schieten zodat hij meer ruimte krijgt.

Toedels,
RoM (behalve Swen)
En ik hoor net ook Thomas niet

Reply
(04-01-2017, 08:07 PM)Themlol schreef: Hier zijn enkele ideeën voor de raid boss.

- Als de king of the dead je slaat krijg je een hunger effect.
- Als de king of the dead half hp is (of meer/minder) dan spawned hij guards en kan de king voor een tijdje niet meer gehit worden.
- De king kan soms arrows/skulls overal om zich heen schieten zodat hij meer ruimte krijgt.

Toedels,
RoM (behalve Swen)
En ik hoor net ook Thomas niet
 ik hoor hier ook nie bij nee XD

Reply
Hier zijn enkele ideeën voor de raid boss.

- Als de king of the dead gehit word is er een kans dat er een guard spawned
- Als de king of the dead half hp is krijgt hij even strength/haste/speed 2 of iets van een boost waardoor het lastiger word, en dat dan voor ongeveer 30 seconden
- De king of the dead is sneller dan de andere raid boss (niet veel sneller maar iets van speed 1 ofzoiets)
- En hij moet iets sterker zijn niet veel meer maar gewoon een beetje sterker qua hoeveel damage hij nu doet
-Als de king of the dead onder kwart van zijn hp is spawnen er 2 guards bij hem
-En geef hem een kroon Big Grin

Mc naam: just_rutger_
Skype naam: rutger.lindeboom (just_rutger_)

Reply
(04-01-2017, 07:36 PM)VonoxNL schreef: BOE!

Zo, daar was ik weer! Ik was even een tijdje stil op het forum, mede doordat ik het zelf erg druk had en ook nog op vakantie ben geweest. 

Maarrrr ik ben weer terug, en ben meteen begonnen aan het maken van de volgende raid: The City of the Dead!

De Raid Boss in deze dungeon zal natuurlijk de King of the Dead zijn. Kennen jullie hem nog?

[Afbeelding: 220?cb=20060730182224]

WIN EEN INVITE!

Je leest het goed, je kunt een invite winnen als je toffe skills bedenkt voor de King of the Dead! 
Denk bijvoorbeeld aan het spawnen van Guards die hem moeten verdedigen, het afvuren van skulls enzovoort.

Je ideeën moeten wel aan bepaalde eisen voldoen. Het moet:
  • Niet té gek/uitgebreid zijn.
  • Gerelateerd zijn aan het verhaal van de King of the Dead
  • Duidelijk uitgelegd zijn. Denk aan hoeveelheid damage, effecten, en hoe lang bepaalde skills moeten duren.
In totaal gaan er 3 invites uit, dus doe je best! Reageer alleen in dit topic om kans te maken op invites!

Het lijkt mij vet als The King of Dead dit kan:
- Als hij je hit krijg je een wither effect. (Voor een paar seconden)
- Hij spawnt minions in om de 10 seconden. (Deze minions zijn gewoon kleinere versies van hem maar dan veel minder sterk en met minder krachten)
- Een alternatief voor hetgene hierboven: In plaats van minions spawnt hij om de 10 of 5 seconden een geest uit de dead marshes (dus die geesten die van die ballen afvuren) deze geest blijft dan voor 5/10 seconden.
- Als zijn health op de helft is gekomen, krijgt hij een soort schild dat alle arrows tegenhoudt. (Je moet hem dus dan verslaan met een melee wapen)
- Laat hem explosies veroorzaken.
- Als hij verslagen is, komen er nog een paar (stuk of 5) kleine minions uit zijn lichaam die je ook nog moet verslaan. (deze zijn niet sterk maar gewoon irritant)
- Laat hem rijden op een beest (denk aan een warg of een spin).
- Hij moest snel zijn als hij op zijn beest zit, is het beest verslagen dan is hij langzamer.
- Hij kan teleporteren

Dit zijn wel zo'n beetje mij suggesties

Groetjes Jesse Manders,

Mc naam: jesse6602
Skype naam: jesse6602
You only have to decide what to do with the time that is given to you.
~Gandalf~

There's some good in this world Mr. Frodo, and it's worth fighting for.
~Samwise Gamgee~

Reply
Je kan hem alleen damagen (als dit mogelijk is) met een high-elven sword, Gondolinian sword, Mallorn mace, RP wapens, Gondorian sword of morgul blade (eigenlijk alleen Andúril, maar dat zou gemeen zijn) maar als je hem al een gedamaged hebt kan je hem damagen met een uruk of elven bow, maar op de helft alleen nog maar met (alle) melee wapens (de eerste helft is alleen met de bovenstaande)

Nu, de powers van deze man:
-Hij kan teleporten (al is dit waarschijnlijk niet lore vriendelijk) als je hem in de eerste helft mept met geen van de bovenstaande wapens (dus die elven, gondorian morgul blade etc.)
-Hij kan als hij je mept(of als mogelijk iets gooien alsof hij zijn adem op je blaast en hij kan dit redelijk vaak) weakness geven, slowness en nausea (alsof jij zijn doodsadem inademt)
-Hij kan andere van zijn soldaten inroepen en dit zijn er 3-5 per keer (dit kan niet vaak, maar hij doet dit random) en die soldaten zijn ongeveer uruk strength
-Hij kan ook een ''lawine veroorzaken'' van schedels (soort van als in de film) en dit doet wel wat damage maar geeft vooral slowness en nausea (nausea alsof je misselijk wordt van als die schedels) hij kan dit maar 1-2 keer doen in het gevecht.

Wat hij niet qua speciale powers kan:
-Hij is snel (speed 2 waarschijnlijk)
-Hij heeft in het begin ook een schild voor arrows (na zijn leven over de helft is dat weg)
-Hij heeft mogelijk strength (ligt aan zijn wapen)
-mogelijk gebruikt hij een mount, maar dat is dan een zwart paard (iedere andere kleur die hem op een geest laat lijken is ook goed) met morgul armour 
Wat hij draagt:
-Hij gebruikt een morgul blade, met ice I (dit geeft slowness)
-Hij gebruikt een groene kroon (partyhat) maar een morgul chestplate, Gundabad Uruk leggings en Angmar boots
-En hij heeft een rode cape als het even kan

dit was alles wat me origineel leek en ik kon bedenken, hopelijk helpt het je
mc naam: RamDieMan
Skypenaam: (die kan je bij fluffyRacoon vragen want ik heb hem op skype)

groeten Ramses

Reply
De boss wordt voor een bepaalde tijd invincible. (Dat je hem niet kan slaan)

(idee van een vriend van mij)

Reply
Ik heb heb wel een idee voor de dungeon van The King of Dead
Als je tikt op de wither skull dan spawnt The King of Dead die heeft dan 50 health
En na een tijdje lacht hij (dat zie je dan in de chat) en er spawnen dan Soldiers of The Dead dat moeten dan skeletons voorstellen die hebben dan 25 health
Als je wordt gehit dan gaat dan de helft van je levens eraf
En dan als hij is verslagen spawnen er kisten onder zijn graf
Dan moet je als een soort lijk symbool vol met kisten looten
En je moet zijn zwaard proberen te vinden die is dan verstopt ergens in de kisten
En zijn kroon die is ook verstopt ergens in de kisten
Hopelijk vind je het een goed idee zo ja
Minecraftnaam:SLiasamGames

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)