• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

De eerste server updates in 2017 komen eraan!
Hallo! Het is weer tijd voor een klein nieuws updatetje!

FeelsBadMan
Sinds de update naar LOTR B30 werken de quests niet meer. Roel en ik zijn hier al een tijd naar aan het kijken, maar helaas nog zonder succes. Wel zijn we laatst succesvol geswitched van server software waardoor de server een stuk beter draait.

RAIDZ!
Binnen 2 weken komt er een nieuwe raid in Project Middle-Earth, namelijk de City of the Dead bij Dunharrow! De Raid Boss van deze raid is uiteraard de King of the Dead, en hij geeft zich niet zomaar gewonnen.

Verwacht dat hij je teleporteerd, weg gooit, in de fik zet en tientallen Soldiers of the Dead oproept om voor hem te vechten!

DUNGEONZ!
Roel is bezig met een dungeon te maken waarin je 3-4 kleinere bosses moet verslaan (in dit geval bekende Uruk-Hai's). In dungeons zal minder goede loot te verkrijgen zijn als in raids, maar toch is het wel de moeite waard. Ook spawnen dungeon bosses vaker dan één keer per week.

SIEGEZ!
Ook gaat binnen 2 weken de eerste Helmsdeep siege plaatsvinden. Dit zal het begin zijn van de oorlog tussen de verschillende gebieden, en dit zou het ook veel spannender moeten maken!

STORYLINEZ!
'Jezus Damian, begin nou eens met je storyline!' <--- Dat zeg ik elke dag tegen mezelf, no joke. HET KOMT ERAAN! Binnen 2 weken staat de eerste kersverse storyline episode op mijn kanaal! 

WEBSITEZ!
'Zeg eh, Damian, hoe zit het met die nieuwe PME website?' <--- Ik praat wel vaak tegen mezelf, ja. Over 2 weken ben ik klaar met mijn stage en kan ik weer lekker met de website aan de slag. Ik durf geen tijd span te geven, maar het zal niet erg lang meer duren voordat jullie op de nieuwe website kunnen loeren!

GAMBA!
Wat? Ja ik weet het ook niet. Gamba klinkt gewoon lekker als je het hardop zegt, dus probeer maar even. Hiermee sluit ik ook maar deze forum post af.

PEACE!
[Afbeelding: 2qvxy7m.jpg]

Reply
Tof vooruitzicht! Smile

Reply
Heb er zin in!
Swen Baggins

Reply
GAMBA
[Afbeelding: sauron_signature_by_axel3200-d4j10jq.png]

Reply
FK vet!! Goed beeld alvast! Big Grin