• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Server Een nieuwe Dungeon
Er komt een nieuwe (kleine) dungeon.

Niet zoals de High Fells of CotD maar een dungeon met 3 kamers. En in elke zit een boss.

Je hoeft niet de geweldigste bouwer hiervoor te zijn maar je moet wel goed genoeg kunnen bouwen om kamers in te richten waar de boss in komt

De good side (Elves en RoM) moeten tegen een uruk, een tormented elf en een Olog-hai vechten. Dus 1 kamer moet in een Uruk Hai stijl zijn. 1 kamer  in een tormented elf stijl en de laatste in een Olog-Hai stijl.

de bad side (Angmar en Mordor) moeten tegen een gondorian soldier, dwarf en een ent vechten. Dus 1 kamer in Gondor stijl, 1 kamer in de dwarven stijl en de laatste in een fangorn stijll.

Laat je mc naam je leeftijd wat screens en iets waarmee ik contact met je op kan nemen achter.

Succes allemaal

Reply
nee niemand wil dit! <3
Swen Baggins

Reply
Ik wil wel, maar ik had nog geen tijd om aan een application te werken Tongue

Reply
trouwens, moeten de screens in je application zijn van ideeën voor hoe de dungeons er uit zouden kunnen zien? of gewoon van alles?

Reply
(29-01-2017, 01:44 PM)RamDieMan schreef: trouwens, moeten de screens in je application zijn van ideeën voor hoe de dungeons er uit zouden kunnen zien? of gewoon van alles?

van alles. gewoon een lotr stijl

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)