• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Modpack [forum]
Information 
Ik heb een heel klein ideetje voor het Forum. ik zit lekker op het Forum te lezen en steeds staan de oudste berichten bovenaan,  soms zijn die dus helemaal niet meer relevant. Misschien is het een idee om de oude berichten onderaan een topic te zetten en de nieuwe just bovenaan.
BEAST

Reply
(05-02-2017, 05:29 PM)Rikkert02 schreef: Ik heb een heel klein ideetje voor het Forum. ik zit lekker op het Forum te lezen en steeds staan de oudste berichten bovenaan,  soms zijn die dus helemaal niet meer relevant. Misschien is het een idee om de oude berichten onderaan een topic te zetten en de nieuwe just bovenaan.

De topics waar het laats op gereageerd is staan bovenaan, dus wat jij zegt, dat de oudste topics bovenaan staan, klopt niet. Bij sommige subforums staan wel belangrijke topics, voornamelijk van Damian, bovenaan, maar die topics zijn eigenlijk altijd wel relevant, met bijvoorbeeld uitleg of belangrijke informatie.

-Ellis
“Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement.
-J.R.R. Tolkien, in The Fellowship of the Ring

Reply
(06-02-2017, 06:05 PM)Ellis_d_w schreef:
(05-02-2017, 05:29 PM)Rikkert02 schreef: Ik heb een heel klein ideetje voor het Forum. ik zit lekker op het Forum te lezen en steeds staan de oudste berichten bovenaan,  soms zijn die dus helemaal niet meer relevant. Misschien is het een idee om de oude berichten onderaan een topic te zetten en de nieuwe just bovenaan.

De topics waar het laats op gereageerd is staan bovenaan, dus wat jij zegt, dat de oudste topics bovenaan staan, klopt niet. Bij sommige subforums staan wel belangrijke topics, voornamelijk van Damian, bovenaan, maar die topics zijn eigenlijk altijd wel relevant, met bijvoorbeeld uitleg of belangrijke informatie.

-Ellis

Wat jij zegt klopt. Maar ik bedoel niet de topics zelf maar de reacties onder een bepaald topic bijvoorbeeld: jou reactie op mijn suggestie is ouder dan deze reactie, maar mij reactie komt wel onderaan te staan.
BEAST

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)