• Welkom op het officiële Project Middle-Earth Forum
  • Lees alsjeblieft eerst de regels voordat je iets post!
  • De OPEN BETA begint op 1 december
Welkom, gast. Aanmelden Registreren

Setup
Dag mensen, ik heb nu een vind ik zelf zeer goeie setup 2 monitoren xbox 360 en xbox one + een geweldige pc ik vraag me af hoe het met jullie gaming setups zit of ik de enige ben die zo'n setup heeft of dat er meerdere zijn Smile .

Reply
ik zit hier met m'n 2.4Ghz laptop, 2e scherm. Razer deathstalker en Razer Deathadder Chroma.
Ik heb ook net een nieuwe gsm gekocht, de Oneplus 3.
Ook heb ik een PS4 maar die staat niet op m'n kamer dus hoor took niet echt bij m'n setup.
Suil nin, mellonenin
I eneth nîn Benjamin.
Dan im Miilkman Eston.
Na i lû ad-'ovatham

Hallo, mijn vriend.
Ik heet Benjamin.
Maar ze noemen me Miilkman.
Tot de volgende keer!

Reply
Nou ik zal beginnen met mn Pc specs namelijk,

I7 4790k
16Gb RAM
MSI GTX 970
MSI Gaming M5 mobo
SSD 250 gb
HDD 2tb
2 Full HD samsung monitoren
Logitech muis en keyboard
Playstation 4
[Afbeelding: sauron_signature_by_axel3200-d4j10jq.png]

Reply
Een pc met een goedkope headset die volgens Joey klinkt als een aparte microfoon. Ik vind het mooi genoeg

Reply
(02-10-2016, 07:25 PM)Stijn schreef: Een pc met een goedkope headset die volgens Joey klinkt als een aparte microfoon. Ik vind het mooi genoeg
Hema headset xD
[Afbeelding: sauron_signature_by_axel3200-d4j10jq.png]

Reply
(02-10-2016, 07:22 PM)Nielsivd99 schreef: Nou ik zal beginnen met mn Pc specs namelijk,

I7 4790k
16Gb RAM
MSI GTX 970
MSI Gaming M5 mobo
SSD 250 gb
HDD 2tb
2 Full HD samsung monitoren
Logitech muis en keyboard
Playstation 4

Ik heb nu 2 BenQ monitoren 1 van 27 inch voor m'n xbox en een van 24 inch voor m'n PC
~Mellon~

Reply
(02-10-2016, 07:25 PM)Stijn schreef: Een pc met een goedkope headset die volgens Joey klinkt als een aparte microfoon. Ik vind het mooi genoeg

NEE HET KLINKT ALS EEN GOEIE MICROFOON. Als je nou gewoon even verklapt welke headset je hebt, bespaart iedereen in de toekomst heel veel centjes Big Grin
[Afbeelding: 142r1o3.png] <- Dat ben ik, beter bekend als 'de vriendin van Damian' Big Grin

Reply

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)